ניר חפץ - להקת הנבחנים של רדיו 103 רושמת שפל נוסף | העין השביעית : בהקלטות ניר חפץ שפרסמנו הערב במהדורה המרכזית, נשמעת שרה נתניהו דורשת .

לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים . על תנאי מעצרו של חפץ ועל תרגיל החקירה שנערך . אחת העדויות החשובות במשפט לא תחל היום: לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט את תחילת עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד המקורבים ביותר לנתניהו, יעלה היום חפץ על דוכן העדות ויתחיל בעדותו כנגד הבוס לשעבר (ארץ). עד המדינה ניר חפץ העיד היום (שני) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

הדרישה לדחיית עדותו של ניר חפץ, התקבלה על ידי שופטי ביהמ״ש המחוזי, נוכח הממצאים החדשים שחשפה הדס קליין | נתניהו שהה לראשונה מזה חצי שנה . ×
×""ר לימור סמימיאן-×"רש תו×'עת את א×'×™×¢×" ×'ליקמן וח×"שות 13 from cdn.the7eye.org.il
לאחר דחייה של כשבוע, עלה הבוקר (יום ב') להעיד לראשונה במשפט נתניהו עד המדינה ניר חפץ, מי שהיה דוברו ויועץ התקשורת של יור האופוזיציה בנימין נתניהו ומשפחתו. עד המדינה ניר חפץ העיד היום (שני) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. אחת העדויות החשובות במשפט לא תחל היום: בהקלטות ניר חפץ שפרסמנו הערב במהדורה המרכזית, נשמעת שרה נתניהו דורשת . על תנאי מעצרו של חפץ ועל תרגיל החקירה שנערך . כשרעיית ראש הממשלה לשעבר מבקשת לסגור חשבון עם מי שמדבר סרה על המשפחה: לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט את תחילת עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד המקורבים ביותר לנתניהו, יעלה היום חפץ על דוכן העדות ויתחיל בעדותו כנגד הבוס לשעבר (ארץ). לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים .

לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט את תחילת עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד המקורבים ביותר לנתניהו, יעלה היום חפץ על דוכן העדות ויתחיל בעדותו כנגד הבוס לשעבר (ארץ).

בהקלטות ניר חפץ שפרסמנו הערב במהדורה המרכזית, נשמעת שרה נתניהו דורשת . לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים . כך השתלט יעקב ברדוגו, שופרו של נ. במהלך עדותו של ניר חפץ צפויה ההגנה להקרין קטעים מחקירותיו במשטרה, כך פורסם היום בחדשות הערב בכאן 11. עד המדינה ניר חפץ העיד היום (שני) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. אחת העדויות החשובות במשפט לא תחל היום: על תנאי מעצרו של חפץ ועל תרגיל החקירה שנערך . לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט את תחילת עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד המקורבים ביותר לנתניהו, יעלה היום חפץ על דוכן העדות ויתחיל בעדותו כנגד הבוס לשעבר (ארץ). ניר חפץ טען בחקירתו שנתניהו ביקש ממנו לסדר בימה תקשורתית לאביהו סופר, פעיל ליכוד ומבכירי תנועת קבלה לעם, שאנשיה ניהלו מבצע התפקדות המוני . כשרעיית ראש הממשלה לשעבר מבקשת לסגור חשבון עם מי שמדבר סרה על המשפחה: לאחר דחייה של כשבוע, עלה הבוקר (יום ב') להעיד לראשונה במשפט נתניהו עד המדינה ניר חפץ, מי שהיה דוברו ויועץ התקשורת של יור האופוזיציה בנימין נתניהו ומשפחתו. חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות . הדרישה לדחיית עדותו של ניר חפץ, התקבלה על ידי שופטי ביהמ״ש המחוזי, נוכח הממצאים החדשים שחשפה הדס קליין | נתניהו שהה לראשונה מזה חצי שנה .

עד המדינה ניר חפץ העיד היום (שני) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. ניר חפץ טען בחקירתו שנתניהו ביקש ממנו לסדר בימה תקשורתית לאביהו סופר, פעיל ליכוד ומבכירי תנועת קבלה לעם, שאנשיה ניהלו מבצע התפקדות המוני . כשרעיית ראש הממשלה לשעבר מבקשת לסגור חשבון עם מי שמדבר סרה על המשפחה: אחת העדויות החשובות במשפט לא תחל היום: לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים .

לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים . ×
×"עיתונים מציינים את יום ×"זיכרון ויום ×"עצמאות | ל×'יליון from cdn.the7eye.org.il
לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים . עד המדינה ניר חפץ העיד היום (שני) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. ניר חפץ טען בחקירתו שנתניהו ביקש ממנו לסדר בימה תקשורתית לאביהו סופר, פעיל ליכוד ומבכירי תנועת קבלה לעם, שאנשיה ניהלו מבצע התפקדות המוני . כך השתלט יעקב ברדוגו, שופרו של נ. על תנאי מעצרו של חפץ ועל תרגיל החקירה שנערך . לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט את תחילת עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד המקורבים ביותר לנתניהו, יעלה היום חפץ על דוכן העדות ויתחיל בעדותו כנגד הבוס לשעבר (ארץ). לאחר דחייה של כשבוע, עלה הבוקר (יום ב') להעיד לראשונה במשפט נתניהו עד המדינה ניר חפץ, מי שהיה דוברו ויועץ התקשורת של יור האופוזיציה בנימין נתניהו ומשפחתו. הדרישה לדחיית עדותו של ניר חפץ, התקבלה על ידי שופטי ביהמ״ש המחוזי, נוכח הממצאים החדשים שחשפה הדס קליין | נתניהו שהה לראשונה מזה חצי שנה .

על תנאי מעצרו של חפץ ועל תרגיל החקירה שנערך .

כשרעיית ראש הממשלה לשעבר מבקשת לסגור חשבון עם מי שמדבר סרה על המשפחה: כך השתלט יעקב ברדוגו, שופרו של נ. ניר חפץ טען בחקירתו שנתניהו ביקש ממנו לסדר בימה תקשורתית לאביהו סופר, פעיל ליכוד ומבכירי תנועת קבלה לעם, שאנשיה ניהלו מבצע התפקדות המוני . על תנאי מעצרו של חפץ ועל תרגיל החקירה שנערך . אחת העדויות החשובות במשפט לא תחל היום: בהקלטות ניר חפץ שפרסמנו הערב במהדורה המרכזית, נשמעת שרה נתניהו דורשת . חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות . לאחר דחייה של כשבוע, עלה הבוקר (יום ב') להעיד לראשונה במשפט נתניהו עד המדינה ניר חפץ, מי שהיה דוברו ויועץ התקשורת של יור האופוזיציה בנימין נתניהו ומשפחתו. לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים . עד המדינה ניר חפץ העיד היום (שני) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט את תחילת עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד המקורבים ביותר לנתניהו, יעלה היום חפץ על דוכן העדות ויתחיל בעדותו כנגד הבוס לשעבר (ארץ). הדרישה לדחיית עדותו של ניר חפץ, התקבלה על ידי שופטי ביהמ״ש המחוזי, נוכח הממצאים החדשים שחשפה הדס קליין | נתניהו שהה לראשונה מזה חצי שנה . במהלך עדותו של ניר חפץ צפויה ההגנה להקרין קטעים מחקירותיו במשטרה, כך פורסם היום בחדשות הערב בכאן 11.

חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות . ניר חפץ טען בחקירתו שנתניהו ביקש ממנו לסדר בימה תקשורתית לאביהו סופר, פעיל ליכוד ומבכירי תנועת קבלה לעם, שאנשיה ניהלו מבצע התפקדות המוני . כשרעיית ראש הממשלה לשעבר מבקשת לסגור חשבון עם מי שמדבר סרה על המשפחה: על תנאי מעצרו של חפץ ועל תרגיל החקירה שנערך . לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט את תחילת עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד המקורבים ביותר לנתניהו, יעלה היום חפץ על דוכן העדות ויתחיל בעדותו כנגד הבוס לשעבר (ארץ).

במהלך עדותו של ניר חפץ צפויה ההגנה להקרין קטעים מחקירותיו במשטרה, כך פורסם היום בחדשות הערב בכאן 11. ×
×"ווירוס ממא×"ים: כיצ×" ×"ופכת ת×'לית מ×"עית לפארס×" עיתונאית from cdn.the7eye.org.il
במהלך עדותו של ניר חפץ צפויה ההגנה להקרין קטעים מחקירותיו במשטרה, כך פורסם היום בחדשות הערב בכאן 11. לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים . אחת העדויות החשובות במשפט לא תחל היום: לאחר דחייה של כשבוע, עלה הבוקר (יום ב') להעיד לראשונה במשפט נתניהו עד המדינה ניר חפץ, מי שהיה דוברו ויועץ התקשורת של יור האופוזיציה בנימין נתניהו ומשפחתו. עד המדינה ניר חפץ העיד היום (שני) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. על תנאי מעצרו של חפץ ועל תרגיל החקירה שנערך . חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות . ניר חפץ טען בחקירתו שנתניהו ביקש ממנו לסדר בימה תקשורתית לאביהו סופר, פעיל ליכוד ומבכירי תנועת קבלה לעם, שאנשיה ניהלו מבצע התפקדות המוני .

כשרעיית ראש הממשלה לשעבר מבקשת לסגור חשבון עם מי שמדבר סרה על המשפחה:

במהלך עדותו של ניר חפץ צפויה ההגנה להקרין קטעים מחקירותיו במשטרה, כך פורסם היום בחדשות הערב בכאן 11. לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט את תחילת עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד המקורבים ביותר לנתניהו, יעלה היום חפץ על דוכן העדות ויתחיל בעדותו כנגד הבוס לשעבר (ארץ). עד המדינה ניר חפץ העיד היום (שני) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. ניר חפץ טען בחקירתו שנתניהו ביקש ממנו לסדר בימה תקשורתית לאביהו סופר, פעיל ליכוד ומבכירי תנועת קבלה לעם, שאנשיה ניהלו מבצע התפקדות המוני . לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים . לאחר דחייה של כשבוע, עלה הבוקר (יום ב') להעיד לראשונה במשפט נתניהו עד המדינה ניר חפץ, מי שהיה דוברו ויועץ התקשורת של יור האופוזיציה בנימין נתניהו ומשפחתו. הדרישה לדחיית עדותו של ניר חפץ, התקבלה על ידי שופטי ביהמ״ש המחוזי, נוכח הממצאים החדשים שחשפה הדס קליין | נתניהו שהה לראשונה מזה חצי שנה . אחת העדויות החשובות במשפט לא תחל היום: על תנאי מעצרו של חפץ ועל תרגיל החקירה שנערך . חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות . כך השתלט יעקב ברדוגו, שופרו של נ. בהקלטות ניר חפץ שפרסמנו הערב במהדורה המרכזית, נשמעת שרה נתניהו דורשת . כשרעיית ראש הממשלה לשעבר מבקשת לסגור חשבון עם מי שמדבר סרה על המשפחה:

ניר חפץ - ל×"קת ×"× ×'חנים של ר×"יו 103 רושמת שפל נוסף | ×"עין ×"ש×'יעית : בהקלטות ניר חפץ שפרסמנו הערב במהדורה המרכזית, נשמעת שרה נתניהו דורשת .. כשרעיית ראש הממשלה לשעבר מבקשת לסגור חשבון עם מי שמדבר סרה על המשפחה: בהקלטות ניר חפץ שפרסמנו הערב במהדורה המרכזית, נשמעת שרה נתניהו דורשת . עד המדינה ניר חפץ העיד היום (שני) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. לראשונה, נתניהו התייצב באולם הדיונים . חפץ מילא שורת תפקידים בקבוצת התקשורת ידיעות אחרונות, וכן תפקידי דוברות .